субота, 11 травня 2013 р.

День матері

В другу неділю травня  в Україні офіційно святкують День матері.Це день,коли кожна людина може подякувати єдиній в  світі людині, яка любить вас абсолютною любов,ю.До цього світлого свята діти підготували подарунки-свої власні вірші.Ось найкращі з них...

 Ю.Дмитренко "Моій мамі"
Яке коротке слово "мама"!
Чотири букви, та й усе.
Але мені воно найдовше,
   І найдорожче понад все.
 


Уже волосся сиве видно
І зморшки на твоїм чолі.
Я в них вдивляюсь непомітно,
І серце стогне" Ні.." та "Ні..."

Роки, ви трішки почекайте!
Я зупинити хочу вас,
щоб знову маму молодою
побачити хоча б ще раз...

Ти так мені потрібна,мамо,
як цвіт калини навесні!
Моя рідненька, наймиліша,

моя найкраща на землі!


Олександр Шумаков"Мамі"
Гарна ти,матусю,
Люба, дуже мила.
В цілім світі найрідніша,
Ти,матусю, наймиліша.

Ти мене так ніжно любиш,
пестиш,гладиш і голубиш,
пригортаєш до серденька,
ти моя-найкраща ненька.

Дуже маму я люблю,
їй всі квіти подарю.
Поклонюсь її  низенько,
Будь здорова,моя рідненька!

Немає коментарів:

Дописати коментар